معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از به کارگیری مددجویان مستعد اشتغال این نهاد در صنایع کوچک این استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران: احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، همزمان با سالروز حمایت از صنایع کوچک با اعلام این خبر، اظهار داشت: […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از به کارگیری مددجویان مستعد اشتغال این نهاد در صنایع کوچک این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران: احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، همزمان با سالروز حمایت از صنایع کوچک با اعلام این خبر، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۲۹۰ مددجوی مستعد اشتغال به کارفرمایان صنایع کوچک و بنگاه های اقتصادی استان معرفی و مشغول به کار شدند. احمد رضایی، توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای تحت حمایت و پنج دهک پایین درآمدی جامعه را از اهداف اصلی معرفی مددجویان به صنایع کوچک خواند و ادامه داد: کارفرمایان صنایع کوچک و بنگاه های اقتصادی با به کارگیری مددجویان، تسهیلاتی بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان دریافت کرده اند. وی ضمن اعلام آمادگی این نهاد در سطح استان برای معرفی کارجویان تحت پوشش به کارفرمایان بنگاه های اقتصادی جهت تامین نیروی کار، افزود: بیشترین آمار بکارگیری مددجویان در صنایع کوچک استان، در شهرستان دهاقان بوده که با معرفی ۵۷ مددجوی مستعد اشتغال و با ارائه تسهیلاتی بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به کارفرمایان صورت گرفته است. معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به برنامه های این نهاد برای اشتغال پایدار و رسیدن مددجویان به مرحله خودکفایی، گفت: امسال ارائه آموزش منجر به اشتغال برای ۳۵۰ مددجوی متقاضی، همچنین معرفی هزار و ۱۷۰ مددجوی مستعد اشتغال به مراکز کاریابی از جمله برنامه هایی است که در راس فعالیت های این حوزه قرار دارد.