معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرده و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده، قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «احمد حیدری» در حاشیه بازدید از پایانه‌های مرزی، با توجه به اهمیت موضوع اربعین […]

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرده و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده، قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «احمد حیدری» در حاشیه بازدید از پایانه‌های مرزی، با توجه به اهمیت موضوع اربعین و خدمات‌رسانی به زائران حسینی، با حضور کلیه مدیران و همکاران این صنعت در بحث پاسخگویی، بر تامین زیرساخت‌های آب و برق و پشتیبانی همه جانبه در خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.
​این گزارش می‌افزاید، جلسه قرارگاه اربعین حسینی وزارت نیرو در سازمان آب و برق خوزستان با حضور «احمد حیدری» معاون وزیر در امور حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس و «یعقوب محمد مرادی» مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و مدیران استانی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات موجود و همچنین گزارش اقدامات صورت گرفته در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه برگزار شد.