رعایت حجاب و عفاف در مجموعه های دولتی و خصوصی جزو وظایف مدیران است دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رعایت حجاب و عفاف در مجموعه های دولتی و خصوصی جزو وظایف مدیران است و این مساله با اجبار هم انجام نمی شود و باید براساس مقررات و ضوابط عمل […]

رعایت حجاب و عفاف در مجموعه های دولتی و خصوصی جزو وظایف مدیران است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رعایت حجاب و عفاف در مجموعه های دولتی و خصوصی جزو وظایف مدیران است و این مساله با اجبار هم انجام نمی شود و باید براساس مقررات و ضوابط عمل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در همایش حجاب و عفاف که در سالن اجتماعات سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: فرمایشات رهبری چراغ روشنی است که باید در راستای آن حرکت و دیگر افراد جامعه را هم به این مسیر هدایت کنیم.

محمود الله مرادی ادامه داد: هرگاه نامی از حجاب و عفاف برده می شود عده ای می گویند به جای این موارد تولید و اشتغال را بهبود بخشید چنین دیدگاهی اشتباه است چراکه هر موردی باید در جای خود اجرایی شود و به آن پرداخت و نباید یکی را فدای دیگری کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای حاکم شدن ارزش های دین و اسلام جانشان را فدا کردند، افزود: منافقین کور دل بیش از ۱۸ هزار نفر از جوانان این مرز و بوم را ترور و به شهادت رساندند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: حرکت به سمت توسعه و پیشرفت حق همه کشورها است ولی برخی کشورهای توسعه یافته منافع ملی خود را در غارت ثروت های جهان سومی می بینند و اجازه پیشرفت به آنها نمی دهند.

الله مرادی یادآور شد: تانکرهای آمریکایی نفت سوریه را غارت می کنند بدون اینکه یک دلار پرداخت کنند این کشورها براساس منافع ملی خود عمل می کنند و به چیز دیگری فکر نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صمت چند وظیفه اساسی در زمینه حجاب و عفاف دارد، گفت: همه اتحادیه های صنفی یک نفر را به عنوان رابط امر به معروف و نهی از منکر به ستاد معرفی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: رعایت حجاب و عفاف در مجموعه های دولتی و خصوصی جزو وظایف مدیران است و این مساله با اجبار هم انجام نمی شود و باید براساس مقررات و ضوابط عمل شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان