برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی در کردستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، هم‌زمان با سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد در این‌باره گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و […]

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی در کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، هم‌زمان با سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ منصور مهرزاد در این‌باره گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان کردستان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به‌مدت سه روز در محل این اداره‌کل واقع در سنندج، خیابان پاسداران، جنب پارک شانو(استقلال) مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

او یادآور شد: شهروندان می‌توانند در روزهای ١٠، ١١ و ١٢ آبان‌ماه از ساعت ٨ صبح الی ١٨ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

کویستان عبدالحکیمی