دستگیری کلاهبردار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیاردی در اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که به جرم کلاهبرداری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی محکوم و متواری شده بود، در عملیات مأموران سازمان اطلاعات این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان […]

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که به جرم کلاهبرداری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی محکوم و متواری شده بود، در عملیات مأموران سازمان اطلاعات این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور گفت: در پی وصول حکم جلب فردی که به جرم کلاهبرداری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی محکوم اما متواری بود، موضوع شناسایی و دستگیری وی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم دارای ۱۶ فقره پرونده مفتوح و جاری در شعبات مختلف دادسرا و اجرای احکام اصفهان بود، افزود: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات خاص و دقیق اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی گسترده، سرانجام سرنخ‌هایی از حضور و تردد متهم در یکی از مناطق شهرستان اصفهان به دست آمد.

وی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران با طراحی یک عملیات ویژه و حساب شده محل را به محاصره درآورده و فرد مذکور پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کند، در یک اقدام به‌موقع و ضربتی دستگیر و به سازمان اطلاعات انتظامی استان منتقل و پس از مواجه با مدارک و مستندات ارائه‌شده از سوی پلیس به جرم خود اعتراف کرد که دراین‌خصوص پرونده تشکیل و متهم برای رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

علینقیان‌پور با هشدار به کسانی که با سوءاستفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری از آنان و هدردادن سرمایه‌هایشان می‌کنند، گفت: این افراد مطمئن باشند که هیچ راه فرار و گریزی ندارند و عاقبت با دستان قدرتمند پلیس گرفتار شده و باید در پیشگاه قانون پاسخگوی اعمال خود باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کلاهبرداران با شیوه و شگردهای مختلف در کمین افراد ساده و زودباور هستند، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنم از اعتماد بی جا به افراد ناشناس که ادعای پرداخت سودهای کلان در ازای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلفی از جمله رمزارز، واردات و صادرات، پروژه‌های ساختمانی و… می‌کنند خودداری و فریب ظاهر شیک و دفتر کار و اسناد و مدارک جعلی و قلابی آنان را نخورند و در صورت مشکوک شدن به چنین افرادی، سریعاً از طریق تماس با شماره‌تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به یکی از مراکز انتظامی و یا اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان موضوع را مطرح تا دراسرع‌وقت با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد