در رزمایش یلدای همدلی بیش از یک میلیارد ریال کمک مؤمنانه توسط صنعت آب و برق کردستان، اهدا شد رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان از اهدای بست های معیشیتی ۱ میلیارد و دویست میلیون ریالی صنعت آب و برق استان خبر داد و گفت: این شرکت‌ها بصورت مستمر در مناسبتهای ملی و […]

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان از اهدای بست های معیشیتی ۱ میلیارد و دویست میلیون ریالی صنعت آب و برق استان خبر داد و گفت: این شرکت‌ها بصورت مستمر در مناسبتهای ملی و مذهبی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی اقدام می‌نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ همزمان با شب یلدا مدیران عامل صنعت آب و برق استان در راستای تکریم و حمایت از خانواده های کمتربرخوردار نسبت به خرید و توزیع کمک های مؤمنانه اقدام نمودند.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان، گفت: این اقدام در شب یلدا با هدف پاسداشت آئین و رسوم ایران اسلامی در سایه اعتلا و تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تعمیق نشاط اجتماعی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهرورزی و توجه ویژه به سنت صله رحم و دورهمی‌‌های خانوادگی صورت می‌گیرد.


مهندس آرش آریانژاد افزود: این شرکت ها نسبت به تهیه ۱۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۱ میلیارد و دویست میلیون ریال مواد غذایی شامل: برنج، ماکارونی، رب، روغن نباتی و قند؛ اقدام و از طریق نهادهای حمایتی “دولتی و خصوصی” نسبت به اهداء آن‌ها اقدام می‌نماید.
وی با اشاره به اینکه رزمایش‌ها و کمک‌های مؤمنانه توسط صنعت آب و برق کردستان، ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ان شاء‌الله با همدلی بیش از پیش بتوانیم بخشی از مشکلات قشر کمتربرخوردار جامعه را مرتفع کنیم.