برگزاری مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم در بین اعضای کانون‌‌های مساجد سنندج مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم با شرکت ۷۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سنندج از ساعت ۸ صبح امروز به مدت ۱۰ ساعت در مجتمع فجر برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ معاون […]

برگزاری مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم در بین اعضای کانون‌‌های مساجد سنندج

مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم با شرکت ۷۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سنندج از ساعت ۸ صبح امروز به مدت ۱۰ ساعت در مجتمع فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کردستان بیش از ۴ ساعت در محل برگزاری این مسابقات حضور یافت و شخصا در جریان روند برگزاری این مسابقات قرار گرفت.

مهدی رمضانی با تاکید بر اهمیت حفظ قرآن در بین کودکان و نوجوانان عنوان کرد: حفظ کلام وحی، موجب نهادینه شدن اخلاق و معنویت در بین قرآن آموزان می شود.

وی، با بیان اینکه تربیت نسل جوان قرآنی یک ضرورت اجتماعی است، تاکید کرد: فعالان و مربیان تلاش کنند در کنار حفظ قرآن به قرآن آموزان، مفاهیم و معانی قرآن را نیز آموزش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه برون رفت از تمام مسائل و مشکلات جامعه توجه و عمل به قرآن است، گفت: راز نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی و قرآنی تدبر در کلام وحی است.

این مسابقه قرآنی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان و حمایت معاون سیاسی امنیتی استانداری استان در رده سنی ۷ تا ۱۵ سال و بین دختران و پسران که تابستان امسال موفق به حفظ جزء سی برگزار شده بودند، برگزار شد.

احمد احمدیانی، شایسته درویشی و احمد فتحی زاده کار داوری این مسابقه حفظ قرآنی را بر عهده داشتند که برگزیدگان آن در آینده نزدیک طی مراسمی با حضور استاندار کردستان معرفی و تجلیل می‌شوند.