آیین افتتاح مدارس طرح امین استان قم با حضور مدیران و معاونین حوزه و وزارت آموزش و پرورش در سالن همایش های بیداری اسلامی جامعهالزهرا(س) برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیین افتتاحیه مدارس طرح امین استان قم با حضور قریب به یک هزار مبلّغ طرح تربیتی امین و مدیران مدارس آموزش […]

آیین افتتاح مدارس طرح امین استان قم با حضور مدیران و معاونین حوزه و وزارت آموزش و پرورش در سالن همایش های بیداری اسلامی جامعهالزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیین افتتاحیه مدارس طرح امین استان قم با حضور قریب به یک هزار مبلّغ طرح تربیتی امین و مدیران مدارس آموزش و پرورش استان قم با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه کشور و اصغرباقرزاده معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش صورت پذیرفت.

بر اساس این گزارش، حجج اسلام و المسلمین ملانوری، مردان‌پور و نیکزاد همچنین علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه این همایش، حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش و دبیرستاد همکاریها به سوالات برخی از طلاب و مدیران مدارس آموزش و پرورش پاسخ گفت