جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی کردستان و دوره آموزشی ضمن خدمت تحت عنوان سبک زندگی قرآنی در سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جمع روئسای ادارات تبلیغات اسلامی کردستان […]

جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد

جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی کردستان و دوره آموزشی ضمن خدمت تحت عنوان سبک زندگی قرآنی در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جمع روئسای ادارات تبلیغات اسلامی کردستان و دوره اظهار کرد: شبانه‌روز باید مردم را دعوت به کار فرهنگی کرد و برای رضای خداوند متعال قدم برداشت.

وی مهمترین نیروی محرکه و پیشبرنده کار را اخلاص ذکر کرد و افزود: مقام معظم رهبری در اوایل رهبری خود فرموده‌اند مراقب اشرافی‌گری باشید اما متاسفانه یکی از آفات نظام ما اشرافی‌گری است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: اخلاص و توجه به ذات اقدس الهی مهم است و انسان باید اهل معنویت باشد

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: شناخت کار فرهنگی مسئله‌ای مهم است و کار فرهنگی باید به قلب مخاطب برسد تا اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه شورای مدیران استان با تبریک نیمه شعبان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های ادارات استان در راستای اجرای برنامه‌های نیمه شعبان قابل تقدیر است اما برنامه‌های مناسبتی یکی از کارهای ما است و کار تبلیغات اسلامی صرفا کار مناسبتی نیست.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیات فصل بندگی و ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: محله همدل، مردم ما، نشر خوبی‌ها، عملیات قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: باید در عملیات ماه رمضان برنامه‌ها را محله محور کنیم و در بخش «مردم ماه» افرادی که یک ویژگی خاص دارند باید معرفی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تاکید بر نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی در جامعه اعلام کرد: نکات امیدآفرین باید در عین پذیرش اشکالات، بخوبی دیده شود و ترویج یابد.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به مشارکت‌ها تاکید کرده است و فرموده‌اند « به هم‌افزایی‌ها براساس اشتراکات نیاز داریم» بنابراین مشارکت دستگاهها در اجرای فعالیت‌ها لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر نیاز به ایجاد شور و نشاط در جامعه بیان کرد: روسا و همکاران استان باید فکرها را متمرکز و همت‌ها را جمع کنید تا برای قربان تا غدیر، مراسم‌های ویژه در همه شهرستان‌ها که ایجاد شور و نشاط کنند، برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به توسعه فعالیت‌های حوزه رسانه در استان اضافه کرد: کمیته رسانه با مسئول رسانه، مسئول روابط عمومی و مسئول خبرگزاری مهر در استان شکل خواهد گرفت که در دو بخش انتظارات و توقعات ستاد و انتظارات استان فعالیت خواهند کرد.

در این نشست گزارشی در خصوص فصل بندگی، عملیات قرآنی، وضعیت حوزه رصد اداره‌کل، برنامه و بودجه و حوزه رسانه اعلام شد.

در این نشست ناصر معماری به عنوان دبیر شبکه تشکل‌های دینی، جواد عبدالله‌زاده بعنوان مسئول رسانه و الهام دهقانی بعنوان مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شدند.