باشگاه سپاهان در آستانه جذب دو هافبک لژیونر و یک مدافع راست قرار دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان علی‌رغم شروع منزوی که در بازار نقل و انتقالات داشت و تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد، اما پس از انتخاب […]

باشگاه سپاهان در آستانه جذب دو هافبک لژیونر و یک مدافع راست قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان علی‌رغم شروع منزوی که در بازار نقل و انتقالات داشت و تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داد، اما پس از انتخاب سرمربی و قطعی شدن حضور ژوزه مورایس در نقش جهان، وارد گود نقل و انتقالات شد.

سپاهان تاکنون دو سید خوب داشته و توانسته محمد دانشگر، مدافع میانی فصل گذشته استقلال و میلاد زکی‌پور مدافع راست فصل گذشته گل‌گهر را به خدمت بگیرد تا جبران جدایی دو مدافع جدا شده را انجام دهد.

از اصفهان خبر می‌رسد که سپاهان در آستانه توافق با نام‌های بزرگ دیگری نیز است و بر سر به خدمت گرفتن دو هافبک سابق خود که در خارج از کشور فوتبال خود را دنبال می‌کنند، مشغول مذاکره است. هر دو این بازیکنان را تیم فوتبال استقلال تهران نیز می‌خواهد و باید منتظر ماند و دید که کدام باشگاه موفق به اخذ رضایتنامه خواهد شد.

از طرفی با توجه به جدایی دانیال اسماعیلی‌فر سپاهانی شرایط مدافعان راست را نیز در بازار بررسی کردند. پس از بررسی‌های مورایس او یکی از گزینه‌های سپاهان را که می‌تواند نقل و انتقالی پرحاشیه باشد را تایید کرده و مدیریت باشگاه سپاهان در تدارک مذاکره با این ملی پوش سابق است