مراغه – مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: ملت ایران در برابر دشمنان سینه سپر کرده‌است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری مهرحجت‌الاسلام علی برزگر در آئین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع شهرستان مراغه، ملت ایران اسلامی را بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: این ملت شایسته […]

مراغه – مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: ملت ایران در برابر دشمنان سینه سپر کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری مهرحجت‌الاسلام علی برزگر در آئین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع شهرستان مراغه، ملت ایران اسلامی را بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: این ملت شایسته خدمت هستند.

وی همچنین شهیدان رجایی و باهنر را اسوه تقوا و مقاومت عنوان کرد و افزود: این شهیدان که جزو یاران صدیق امام راحل بودند، به خاطر همین تقوا و اخلاص در قلب‌های ملت ایران ماندگار شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه اضافه کرد: تواضع، اخلاص و خدمت به همنوعان از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر بود و بر همین اساس نیز منافقان کوردل حضور این بزرگواران را برنتابیدند و آنان را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام برزگر به ولایتمداری شهیدان رجایی و باهنر نیز اشاره کرد و افزود: مشکل جوامع بشری در طول تاریخ اسلام تبعیت نکردن از ولایت بود و همین ویژگی عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است.