مرتضوی استاندار استان اصفهان و هیات همراه در سومین سفر شهرستانی خود در بدو ورود به شهرستان خوانسار در گلستان شهدا حاضر و ضمن عطر افشانی و گلباران مزار شهدا به مقام این عزیزان و امام شهدا (ره) ادای احترام کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، استاندار اصفهان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هدف […]

مرتضوی استاندار استان اصفهان و هیات همراه در سومین سفر شهرستانی خود در بدو ورود به شهرستان خوانسار در گلستان شهدا حاضر و ضمن عطر افشانی و گلباران مزار شهدا به مقام این عزیزان و امام شهدا (ره) ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، استاندار اصفهان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هدف از سفرهای شهرستانی را رسیدگی میدانی به امور جاری شهرستان ها با حضور مسئولان استانی و گفتگو با مردمان شریف و سختکوش شهرستان ها عنوان نمود و خاطر نشان کرد: در دولت مردمی سیزدهم مدیران مکلف به حضور مضاعف جهادی در کف میدان هستند.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، در ادامه با تبیین ضرورت ها، باید ها و نبایدها بر اهمیت انسجام اجتماعی، هم افزایی جمعی، مسئولیت اجتماعی و تعهد جمعی در پیگیری و به سرمنزل مقصود رساندن امور محوله اشاره مشروح کرد و از حاضرین خواست تا با تمام قوا در عرصه جهاد تبیین حاضر شوند.
خبرنگار: الهام خانی