دام کلاهبرداران برای زائران اربعین رئیس پلیس فتا استان کردستان از دام کلاهبرداران برای زائران اربعین خبر داد و گفت: در ایام اربعین پیامک جعلی برای شهروندان با موضوعات مختلف از جمله صدور ویزا، ثبت‌نام کاروان‌های زیارتی و دریافت نذورات ارسال می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ مهدی دانشپور، رئیس […]

دام کلاهبرداران برای زائران اربعین

رئیس پلیس فتا استان کردستان از دام کلاهبرداران برای زائران اربعین خبر داد و گفت: در ایام اربعین پیامک جعلی برای شهروندان با موضوعات مختلف از جمله صدور ویزا، ثبت‌نام کاروان‌های زیارتی و دریافت نذورات ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ مهدی دانشپور، رئیس پلیس فتا استان کردستان امروز، ۱۴ شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی اربعین همواره مورد توجه بسیاری از عزاداران حسینی در سراسر دنیا بوده که در این میان برخی سودجویان اینترنتی از این شور حسینی غافل نبوده و به نفع خود سوء استفاده می‌کنند.

وی افزود: مجرمان سایبری با تبلیغ کاروان‌های غیررسمی با هزینه های پایین تر از طریق پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان بیان کرد: لذا به زائران توصیه می‌شود با حفظ هوشیاری، اخبار مربوط به پیاده‌روی اربعین را صرفا از مبادی رسمی دنبال کرده و برای شرکت در این مراسم دینی، تنها از طریق کاروان‌ها و موسسات مجاز و مورد تایید سازمان حج و زیارت، اقدام کنید.

وی در پایان یادآور شد: همچنین زوار اربعین حسینی باید توجه داشته باشند که از ارائه هرگونه اطلاعات هویتی و پرداخت وجه به افراد ناشناس خودداری کنید.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان