پلیس با اقتدار در میدان افتخار آفرینی می کند/تقدیر از مدیریت انتظامی کردستان استاندار کردستان با خداقوت به دلاوران تامین نظم و امنیت در استان، گفت: پلیس با اقتدار در میدان است و افتخار آفرینی می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جمع فرماندهان […]

پلیس با اقتدار در میدان افتخار آفرینی می کند/تقدیر از مدیریت انتظامی کردستان

استاندار کردستان با خداقوت به دلاوران تامین نظم و امنیت در استان، گفت: پلیس با اقتدار در میدان است و افتخار آفرینی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان، بیان داشت: دلاوران تامین نطم و امنیت  با افتخار در میدان هستند و افتخار آفرینی می کنند.

وی مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: سردار “علی آزادی” فرمانده پر افتخار انتظامی کردستان با تلاش مجموعه حوادث گوناگون در استان را به خوبی مدیریت کردند که این مهم قابل تقدیر است.
 
استاندار استان کردستان گفت: در ماموریت های گوناگون از نزدیک شاهد رشادت، ازخودگذشتی و صبوری کارکنان انتظامی هستیم که با جان و دل در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان تلاش می کنند.
دکتر زارعی کوشا به ایام ناآرامی ها در استان اشاره کرد، و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یک طراحی پیچیده، جنگ ترکیبی در جهت سلب آسایش مردم به میدان آمدند که با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی شکست خوردند.

وی به شهدای عزیز انتظامی استان در ایام اغتشاشات اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم که پلیس با تمام وجود در را آسایش مردم از جان خود مایه می گذارد و  انتظامی استان با تقدیم ۳تن از کارکنان رشید خود، نشان داد که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و از آن حراست می کند.

دکتر اسماعیل زارعی کوشا بصیرت و آگاهی مردم را مثال زدنی دانست و گفت: دشمن نقشه های شومی برای کردستان کشیده بود که مردم هوشیار و آگاه استان، همانند گذشته دشمنان و بدخواهان نظام را  ناامید کردند.

استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامیدی در جامعه است، افزود: خدمت رسانی بهتر به مردم موجب اعتماد مردم به ما می شود و این  امر با جدیت و تلاش در دستور کار باشد.

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: انتظامی استان از هیچ کوششی در جهت تامین نظم و امنیت شهروندان دریغ نمی کند و مردم نیز شاهد این مهم در طول شبانه روز هستند.

سردار آزادی در ادامه افزود: هدف از برگزاری دوره بصیرت افزایی کارکنان، ارتقاء سطح علمی و آگاهی کارکنان در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.

وی به نقش علم و دانش در پیشبرد ماموریت های پلیس پرداخت، و گفت: انتظامی استان از این ظرفیت  به نحو احسن  بهره گیری خواهد کرد  تا سطح کیفیت ارائه خدمات پلیس به مردم را ارتقاء دهد.