قیمت، اولویت و زمان سفر عمره اعلام شد مدیر حج و زیارت استان اصفهان جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از فردا و اعزام زائران از ۳ دی آغاز می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجه الإسلام حسین اژدری رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان اظهار کرد: […]

مدیر حج و زیارت استان اصفهان جزئیات زمان، هزینه و اولویت‌های عمره مفرده را اعلام کرد. ثبت‌نام عمره از فردا و اعزام زائران از ۳ دی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجه الإسلام حسین اژدری رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکریم که بحث عمره مفرده الان باز شده و ان شاءالله مردم ولایت مدار و شهروندان عزیزمان مشرف به عمره شوند بعد از ۹ سالی که عمره قطع بود و ان شاءالله اعزام ها شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولین اعزام از ۳ دی ماه خواهد بود و اعزام کل کشور از ۲۸ آذرماه تا ۱۰ اسفند ماه می باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان افزود: امسال تعداد ۷۰ هزار نفر زائر به کل کشور داده شده که از ۱۰ ایستگاه پروازی تشرف به مکه مکرمه و مدینه منوره انجام خواهد شد.

وی گفت: اولویت های ثبت نام از یک تا ۱۵۰ است که می‌توانند به سامانه www.haj.ir مراجعه کنند و اولویت ها را ببینند و ثبت‌نام را انجام دهند.

اژدری با اشاره به اینکه ۵۵ کاروان از استان اصفهان داریم، گفت: مدت زمان سفر عمره ۱۰ روز است؛ ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه.

وی بیان کرد: در عمره امسال ۱۰ گروه قیمتی داریم که به جهت کیفیت، دوری و نزدیکی هتل متغیر است. کمترین قیمت ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و بیشترین قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان اعلام کرد: ثبت نام از فردا (پنجشنبه) ساعت ۹ صبح آغاز می شود و از امروز می توانند گروه خود را انتخاب کنند و در سایت Omreh.haj.ir ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: در مرحله اول حتما گذرنامه‌هایشان باید ۹ ماه اعتبار داشته باشد و بعد از آن می‌توانند به دفاتر مراجعه کرده و کار عمره خود را پیگیری کنند.

اژدری خاطرنشان کرد: در طی ۴۸ ساعت باید واریزی‌هایشان را انجام دهند که اولویت آن ها بماند وگرنه اولویت آن ها به نفر دیگری داده می‌شود.

وی گفت: امیدواریم که بتوانیم عمر مفرده خوبی داشته باشیم و تشرف خوبی از اصفهان به مشاهد مشرفه و مکه مکرمه و مدینه منوره داشته باشیم