توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی و آزادسازی۴۳ زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه کردستانکمک مومنانه،زندانی، انقلاب فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز شاهد برگزاری هفدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در استان کردستان هستیم که در این رزمایش ۲۱ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان در اختیار محرومین و نیازمندان قرار می […]

توزیع ۲۱ هزار بسته معیشتی و آزادسازی۴۳ زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه کردستان
کمک مومنانه،زندانی، انقلاب

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز شاهد برگزاری هفدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در استان کردستان هستیم که در این رزمایش ۲۱ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان در اختیار محرومین و نیازمندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار سیدصادق فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۴۴ طلیعه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در برنامه های دهه مبارک فجر به نشان ادامه داشتن راه شهدا و امام (ره) در این انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان یک سرباز برای خدمت رسانی و رضایت مردم در کنار دولت مردان این انقلاب در عرصه های مختلف تلاش می کند افزود: امنیت پایدار در استان کردستان ساری و جاری و پایدار است و رسیدگی به امورات عامه مردم، انجام برنامه های عمرانی و پروژه های در دست اقدام و با استقرار کامل دولت انقلابی ، پیشرفت ها و افق روشنی در برابر این ملت گشوده خواهد شد و شاهد حل مشکلات مردم خواهیم بود.

سردار حسینی گفت: مردم در ۴۳ سال گذشته در شرایط و حوادث سخت و مختلف و در همه عرصه ها با تمام وجود در کنار نظام بودند و با حضور خود از این انقلاب و کیان آن دفاع کردند و پیشرفت این انقلاب را موجب شدند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان داشت: در دو سال گذشته شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم و این بیماری زندگی بسیاری از هموطنان ما را چه از لحاظ جانی و چه از لحاظ مالی مورد تاثیر قرار داد که در این حوزه یکی از اقدامات سپاه به فرمان مقام معظم رهبری رسیدگی به حال محرومین و آسیب دیدگان بود.

وی افزود: همکاری تنگاتنگ سپاه با هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیماریابی، آموزش ، قرنطینه و واکسیناسیون با روند خوبی صورت گرفت و امیدواریم که این امر به حد مطلوب خود برسد.

سردار حسینی بیان داشت: در این راستا امروز شاهد برگزاری هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه در استان کردستان هستیم که در این رزمایش ۲۱ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان در اختیار محرومین و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با این برنامه مراسم آزاد سازی زندانیان جرایم مالی در حال انجام است که در این مراسم ۴۳ زندانی آزاد و به کانون و آغوش خانواده بازگردانده خواهند شد.

فرمانده قرار گاه استانی شهید شهرامفر افزود: طی دو سال گذشته در بحث آزاد سازی زندانیان سپاه بیت المقدس توانسته است که ۹۷۸ نفر از زندانیان را در بحث کمک های مومنانه برخوردار و بدهی مال آنان را پرداخت و موجب آزادی آنان شود که این امر به برکت انقلاب اسلامی و هدف والای آن در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان بوده است.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان