نماینده جنبش مخالف «حق» بحرین با تاکید بر آن که رژیم آل خلیفه دستورات آمریکا را اجرا می‌کند، اعلام کرد که رابطه آیالات متحده و این رژیم رابطه ارباب و برده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری تسنیم «عبدالغنی الخنجر» نماینده جنبش «حق» بحرین اعلام کرد که برای همه کسانی […]

نماینده جنبش مخالف «حق» بحرین با تاکید بر آن که رژیم آل خلیفه دستورات آمریکا را اجرا می‌کند، اعلام کرد که رابطه آیالات متحده و این رژیم رابطه ارباب و برده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری تسنیم «عبدالغنی الخنجر» نماینده جنبش «حق» بحرین اعلام کرد که برای همه کسانی که به فشار سفارت آمریکا در بحرین به رژیم آل خلیفه برای انجام اصلاحات و عقب نشینی از موضع نادرست و ظالمانه این رژیم علیه شیعیان امید داشتند ، ثابت شد که این امیدواری‌ها واهی و تنها توهم هستند.

عبدالغنی الخنجر تاکید کرد که جریان مخالف رژیم آل خلیفه نیز از این موضوع آگاه بود که حمایت آمریکا از رژیم آل خلیفه قطع نمی‌شود ، زیرا این رویکرد استراتژیک ایالت متحده در بحرین می‌باشد که رابطه آمریکا و رژیم آل خلیفه براساس رابطه ارباب و برده است.