مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه در ادامه بازدید شهرستانی خود از شهرستان نایین ضمن برگزاری میز خدمت همراه معاونین استاندار و مدیران ستادی در فرمانداری شهرستان نایین، میزبان مردم خونگرم منطقه شد و ضمن پیگیری موضوعات جاری شهرستان به پاسخگوی چهره به چهره به مراجعین پرداخت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه در ادامه بازدید شهرستانی خود از شهرستان نایین ضمن برگزاری میز خدمت همراه معاونین استاندار و مدیران ستادی در فرمانداری شهرستان نایین، میزبان مردم خونگرم منطقه شد و ضمن پیگیری موضوعات جاری شهرستان به پاسخگوی چهره به چهره به مراجعین پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، نماینده عالی دولت در استان اصفهان با تبیین ضرورت اهتمام مجدانه مسئولان به مناطق کم برخوردار بر اهمیت تسهیل در امور معیشتی، ممانعت از اطاله پاسخ به درخواست ها و شکایات مردمی، اقدام مجدانه در توسعه پایدار منطقه، ایجاد زمینه های مناسب و مستعد سرمایه گذاری پویا و اشتغال آفرینی پایا و … تصریح موکد نمود.

در دیدار رودر رو دکترمرتضوی استاندار اصفهان، با اهالی شهرستان نایین عمده موضوعات مورد درخواست در چهارچوب نحوه ارائه دستگاه های خدمت رسان، بیمه، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، گردشگری، سرمایه گذاری، گسترش و نوسازی فضاهای آموزشی، بهداشت و درمان و … توسط متقاضیان طرح و از طریق مدیران حاضر پیگیری ها، رایزنی ها و تصمیم سازی های لازم، همسو با ضوابط حقوقی و قانونی محقق و عملیاتی گردید.
شایان ذکر است در این برنامه افزون بر ۶۰ متقاضی در دیدار چهره به چهره با استاندار و هیات همراه به منظور ارائه درخواست های خود مشارکت داشتند.