مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس از پرداخت ۶۰۷ میلیارد ریال پاداش همکاری به مشترکان خانگی فارس در تابستان امسال خبرداد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حمیدرضا کریمی‌فرد گفت: ۶۰۷ میلیارد ریال پاداش به ۴۸۱ هزار و ۴۴۳ مشترک خانگی بابت مشوق‌های مصوب در این بخش به آنان […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس از پرداخت ۶۰۷ میلیارد ریال پاداش همکاری به مشترکان خانگی فارس در تابستان امسال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حمیدرضا کریمی‌فرد گفت: ۶۰۷ میلیارد ریال پاداش به ۴۸۱ هزار و ۴۴۳ مشترک خانگی بابت مشوق‌های مصوب در این بخش به آنان تعلق گرفت.
این مقام مسئول نقطه اوج مصرف برق در سال جاری را ساعت ۲۱ روز ۱۸ مردادماه اعلام کرد و اظهار داشت: در این روز دو هزار و ۵۰ مگاوات در شهرستان‌های حوزه فعالیت این شرکت مصرف شد، در حالی که پارسال و در نقطه اوج، دو هزار و ۱۷ مگاوات برق مصرف شده بود.
کریمی فردگفت:کشاورزان استان به ۲ گروه تقسیم شده و در مدت فصل گرم سال، یک گروه بین ساعت ۱۱ تا ۱۶ هر روز و گروه دوم نیز بین ساعت ۱۳ تا ۱۸ هر روز، مصرف را به صفر رساندند که با همکاری و اعمال این برنامه، زمینه پایداری شبکه و تامین برق در شهر‌ها و روستاها، فراهم شد.
وی، کشف رمز ارز‌های غیرمجاز را از دیگر اقدامات تاثیرگذار در عبور موفق از تابستان امسال عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۸ دستگاه رمز ارز غیر مجاز در استان فارس کشف شده است که اغلب دستگاه‌های کشف شده در اراضی کشاورزی، کارگاه‌های نیمه فعال یا تعطیل و مراکز صنعتی نیمه فعال بوده است.