به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورشمدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به شبهات مطرح شده در میان قشر دانش‌آموز گفت: در پاسخگویی بهترین کسانی که می‌توانند بهترین پاسخ‌ها را به شبهات بدهند، خود دانش‌آموزان هستند.محمدخلیل عسکری در دیدار صمیمی با جمعی از تشکل‌های دانش‌آموزی شهرستان زرین دشت […]

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به شبهات مطرح شده در میان قشر دانش‌آموز گفت: در پاسخگویی بهترین کسانی که می‌توانند بهترین پاسخ‌ها را به شبهات بدهند، خود دانش‌آموزان هستند.
محمدخلیل عسکری در دیدار صمیمی با جمعی از تشکل‌های دانش‌آموزی شهرستان زرین دشت با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: ایجاد مدرسه صالح از اهداف سند تحول است تا تربیت دانش‌آموز در تراز جمهوری اسلامی در آن انجام شود.

او با بیان اینکه دانش‌آموزان برای رسیدن به مطالبات به حق خود از طریق تشکلات و توسعه تشکلات اقدام کنند،  گفت: در پاسخگویی بهترین کسانی که می‌توانند بهترین پاسخ‌ها را به شبهات بدهند، خود دانش‌آموزان هستند لذا در قالب دانش‌آموز محوری، ما بستر ابراز وجود دانش‌آموزان را مهیا کرده‌ایم.

عسکری با تأکید بر اینکه امروز ضروری است همه مدیران آمادگی داشته باشند تا زمینه دانش‌آموز محوری را در مدارس مهیا کنند، گفت: جهاد آتش به اختیار باید در دانش‌آموز فعال شود چرا که از نظر فکری بسیاری از دانش‌آموزان بسیار قوی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بسیاری از مربیان پرورشی سختکوش و زحمتکش هستند و نباید کار آن‌ها نادیده گرفته شود لذا باید شرایط آن‌ها را نیز در نظر بگیریم.

او با بیان اینکه در راستای تقویت تشکل‌های دانش‌آموزی، مکانیزمی تعریف خواهیم کرد که بخشی از سرانه مدارس بر اساس فعالیت دانش‌آموزان توزیع شود، گفت: امروز تلاش بسیاری صورت می‌گیرد تا دانش‌آموزان را از تحصیل باز بدارند، اما این قشر باید با درس خواندن برابر دشمن بایستند