در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت های جام جهانی منتشر شده که بیانگر شکست عملی روند عادی سازی روابط میان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی است به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت‌های جام جهانی منتشر شده که […]

در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت های جام جهانی منتشر شده که بیانگر شکست عملی روند عادی سازی روابط میان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی است

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،در روزهای اخیر تصاویری از مشارکت رسانه‌های صهیونیستی در قطر برای پوشش رقابت‌های جام جهانی منتشر شده که بیانگر شکست عملی روند عادی سازی روابط میان صهیونیست‌ها و کشورهای عربی است.

کمی دورتر از فلسطین در دوحه قطر و در جریان رقابت‌های جام جهانی، اتفاقاتی در حال رخ دادن است که صهیونیست‌ها را بسیار ناامید کرده است. تماشاگران کشورهای مختلف جام جهانی در این رویداد بین المللی ضمن عدم مصاحبه با رسانه‌های صهیونیستی به خبرنگاران رسانه‌های این رژیم گوشزد می‌کنند که موجودیت شما یک موجودیت جعلی و موقتی است که با اشغال فلسطین محقق شده است. تماشاگران کشورهای مختلف همچنین با برافراشتن پرچم فلسطین و بدست گرفتن پارچه نوشته‌هایی مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز داشته‌اند،شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد که برای تونسی‌ها، فلسطین از هر چیزی در جام جهانی اهمیت بیشتری دارد.

این شبکه بیان کرد که تیم ملی فوتبال تونس امروز به مصاف استرالیا می‌رود اما با این وجود، طرفداران این تیم به مسئله دیگری مشغول هستند.

در این گزارش آمده است که بسیاری از طرفداران تیم تونس در تظاهرات‌های حمایت از ملت فلسطین شرکت می‌کنند و در جریان این بازی‌ها پیام حمایت از ملت فلسطین می‌دهند و پلاردهایی با مضمون آزادی برای فلسطین به ورزشگاه می‌آورند، تا جایی که برخی از آن‌ها این مسابقات را فرصتی مناسب برای بیان حوادث و رخدادهای فلسطین برای جهانیان می دانند.