اجرای طرح آموزش نکات ایمنی برای دانش‌آموزان اصفهانی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آموزش نکات ایمنی به کودکان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها به صورت ماهیانه برای۲۸۰۰ تا سه هزار دانش‌آموز ارائه می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم […]

اجرای طرح آموزش نکات ایمنی برای دانش‌آموزان اصفهانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آموزش نکات ایمنی به کودکان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها به صورت ماهیانه برای۲۸۰۰ تا سه هزار دانش‌آموز ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم مطلبی با اعلام این خبر گفت: اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در نظر دارد با زبان کودکانه نکات ایمنی را به کودکان کمتر از ۱۰ سال آموزش دهد.
او افزود: این طرح در قالب اجرای عروسکی در مرکز آموزش جوانان واقع در پل اندیشه اجرا می‌شود و از دانش آموزان درخواست می‌شود تا همیار آتش‌نشانان در منازل خود باشند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اجرای این طرح برای سه هزار کودک ۵ تا ۱۰ ساله طی هر ماه خبر داد و گفت: هر سانس شامل پنج مربی آموزشی از اداره آموزش این سازمان در زمینه‌های مختلف است که طی هفته در قالب ۶ سانس ۱۲۰ تا ۱۳۰ نفری و ماهیانه برای ۲۸۰۰ تا سه هزار دانش‌آموز اجرا می‌شود.
او با تأکید بر ضرورت آموزش نکات ایمنی به کودکان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شماری از حوادث پای کودکان در میان است، آگاهی آن‌ها از نکات ایمنی در کاهش آمار حوادث و تلفات جانی و مالی ناشی از آنها بسیار حائز اهمیت است.