مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد با اشاره به واژگونی اتوبوس زاهدان اصفهان در یزد، گفت: ۱۹ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدحسین طباطبایی، با اشاره به واژگونی اتوبوس اصفهان-زاهدان در شهرستان مهریز اظهار کرد: اتوبوس اصفهان زاهدان در ۱۰ کیلومتری مسجد ابوالفضل (ع) دچار حادثه واژگونی شد و […]

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد با اشاره به واژگونی اتوبوس زاهدان اصفهان در یزد، گفت: ۱۹ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدحسین طباطبایی، با اشاره به واژگونی اتوبوس اصفهان-زاهدان در شهرستان مهریز اظهار کرد: اتوبوس اصفهان زاهدان در ۱۰ کیلومتری مسجد ابوالفضل (ع) دچار حادثه واژگونی شد و بلافاصله پس از اعلام حادثه تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این سانحه، چهار کد آمبولانس اورژانس به همراه یک کد اتوبوس آمبولانس اورژانس (اتولانس) و یک کد امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند تا ۱۹ مصدوم تصادف را به بیمارستان منتقل کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: براساس گزارش تریاژ اولیه مصدومان در صحنه حادثه توسط عوامل اورژانس حاکی از این است که به جز یک مصدوم (تروما به ستون فقرات)، سایر آسیب‌های وارده به مصدومان حادثه تهدیدکننده حیات نیست.

وی تصریح کرد: تمام مصدومان حادثه به‌منظور ویزیت تخصصی و ادامه روند درمان در حال انتقال به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز هستند.

طباطبایی گفت: آمبولانس اورژانس سریزد چهار مصدوم، آمبولانس اورژانس انار (کرمان) سه مصدوم، آمبولانس اورژانس مسجد ابوالفضل (ع) مهریز یک مصدوم و آمبولانس هلال احمر یک مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.