نخستین کاروان زیارتی اربعین حسینی استان اعزام شد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام نخستین کاروان زیارتی اربعین حسینی استان به عتبات عالیات خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده […]

نخستین کاروان زیارتی اربعین حسینی استان اعزام شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام نخستین کاروان زیارتی اربعین حسینی استان به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، سعید سبحانی گفت: ۱۲۵ زائر از شهرستان های مختلف استان توسط ۵ دستگاه اتوبوس به عتبات عالیات اعزام شدند.
وی با بیان این که ۵۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان واجد شرایط اعزام زائران حسینی است، افزود: پیش فروش بلیت ممنوع است و متقاضیان از ۱۲ شهریور می توانند برای تهیه بلیت به شرکت های حمل و نقل مسافری مراجعه کنند.
به گفته وی امسال سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ راه اندازی شده است و زائران اربعین حسینی پس از اتمام زیارت خود، می توانند به این سامانه پیامک کنند تا وسیله نقلیه برای بازگشتشان فراهم شود.