شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به ریاست دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد. استاندار اصفهان، با تبریک اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: صبر و بصیرت مردم ایران باعث شد نهضت انقلابی مردم ایران شکل گیرد و با هدایت امام خمینی (ره) رشد و نمو پیدا کرد. […]

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به ریاست دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد.

استاندار اصفهان، با تبریک اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: صبر و بصیرت مردم ایران باعث شد نهضت انقلابی مردم ایران شکل گیرد و با هدایت امام خمینی (ره) رشد و نمو پیدا کرد.

مرتضوی، با اشاره به اهمیت فرهنگ متعالی ایثارگری و روحیه جهادگری و شهادت طلبی به ظرفیت عظیم شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان اشاره مبسوط نمود و افزود: این شورا، راهبردی موثر و کارآمد در راستای حفظ ارزش ها و به ویژه زنده نگهداشتن فرهنگ متعالی ایثار، جهاد و شهادت است.

وی، تصریح کرد: می باید برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان با کارهای تخصصی و ویژه‌ این سنین طراحی و دنبال شود. موازنه بین ما و نظام سلطه موازنه مبنایی است و نگاه تربیتی به فرزندان و دانش‌آموزان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به صورت دقیقی تقویت و اشاعه یابد.

نماینده عالی قوه مجریه در استان، اظهار داشت: سیاستگذاری در جهت ترویج مقوله ممدوح ایثار و شهادت، هماهنگی بین دستگاه‌ها، احصا کردن ظرفیت‌های استان و پاسداشت از فرهنگ فاخر ایثارگری به عنوان نمادهایی عینی از ایثار و شهادت، مهمترین اهداف شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
خبرنگار: الهام خانی