رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ریزش معدن نی‌ریز با یک کشته و ۲ مصدوم خبر داد. دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس استان به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در پی ریزش معدن کرون دهمورد […]

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ریزش معدن نی‌ریز با یک کشته و ۲ مصدوم خبر داد.

دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس استان به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در پی ریزش معدن کرون دهمورد در شهرستان نی‌ریز در ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه امشب بلافاصله نیرو‌های اورژانس با یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو مصدوم این حادثه بعد از رهاسازی به بیمارستان شهرستان نی‌ریز منتقل شدند، افزود: متأسفانه در این حادثه یک نفر محبوس شده و قبل از رسیدن تکنسین‌های اورژانس جان باخته بود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: هم‌اکنون تیم‌های امدادی مستقر در منطقه در حال آواربرداری هستند.

آخرین جزئیات از ریزش معدن کرومیت “ارزوئیه”/ تلاش برای نجات ۲ کارگر محبوس ادامه دارد