معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی موجب عصبانیت شدید دشمن شده و به همین دلیل دائما مشغول تهدید و طراحی فشار بر ایران اسلامی هستند .به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فارس اسماعیل محبی پور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شیراز […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی موجب عصبانیت شدید دشمن شده و به همین دلیل دائما مشغول تهدید و طراحی فشار بر ایران اسلامی هستند

.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فارس اسماعیل محبی پور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شیراز گفت: تهدید‌ها و فشار‌های دشمن به دلیل مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی است و الا اگر که در مقابل فشار‌ها و تهدید‌ها عقب نشینی کرده و تن به شکست داده بودیم آن‌ها کاری به کار ما نداشتند.

او گفت: دولت مردمی سیزدهم که زائیده تفکر ولایی است در شرایطی سخت امور کشور را به دست گرفت و امروز که افزون بر یک سال از عمر این دولت می‌گذرد ماهانه ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی‌های دولت را پرداخت کرده است.

محبی پور گفت: در شرایطی که آمریکایی‌ها ایستادند و گفتند که فروش نفت ایران را به صفر می‌رسانیم، دولت سیزدهم با اجرای سیاست‌های صحیح، عرضه نفت را به بیش از یک میلیون بشکه در روز رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز اگر جریان‌های سیاسی و ولایتمدار بخواهند خالصانه در کشور کار کنند از آنجا که نظام و ساختار اداری ما در چنبره دیوان سالاری رضاخانی قرار دارد کار‌ها بدرستی پیش نمی‌رود و تا از این شرایط خارج نشود تحولی شکل نمی‌گیرد.

محبی پور گفت: ایران ما در چنبره آنچه که برای ادامه حیات حکومت متمرکز دیکتاتوری طراحی شده بود گرفتار است و امروز ما می‌خواهیم حکومت را با جمهوری اداره کنیم که با ساختار رضاخانی نمی‌شود و باید تغییر کند.

او با بیان اینکه نیازمند یک دگرگونی اداری فوری در ساختار اداری هستیم گفت: مسیر امید و پیروزی روز به روز در حال گشایش است و تا پایان امسال در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بهبود معیشت مردم شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.