۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف شد رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت:در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، قریب به ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت […]

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت:در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، قریب به ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام حسینی از رفع تصرف ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: از این میزان قریب به ۲۲ هکتار مربوط به شهرستان سنندج ، ۱۵ هکتار مربوط به شهرستان بیجار ،۱۰هکتار مربوط به شهرستان سقز و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان می‌باشد.
وی صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.