فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان از برگزاری جشن روزه اولی‌ها در اصفهان در اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی بسیج سرهنگ حسین رجب‌پور، فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: جشن روزه اولی‌ها جمعه ۲۶ فروردین در میدان امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می‌شود.وی ادامه داد: […]

فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان از برگزاری جشن روزه اولی‌ها در اصفهان در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی بسیج سرهنگ حسین رجب‌پور، فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: جشن روزه اولی‌ها جمعه ۲۶ فروردین در میدان امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشن ویژه دختران دانش آموزی است که امسال برای اولین بار روزه می‌گیرند و البته دختران دانش‌آموز می‌توانند به همراه خانواده در این مراسم شرکت کنند.
فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان افزود: بخش اصلی این جشن بعد از افطار و حدود ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود و برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله سرود، تواشیح، استند آپ، مسابقه و همخوانی سرود فرمانده در این بخش اجرا می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در عین حال خانواده‌ها می‌توانند پیش‌از افطار نیز با آوردن افطار خود در میدان امام خمینی (ره) حضور داشته باشند و برنامه‌هایی برای قبل از افطار نیز از جمله قرائت قرآن، اجرای سرود و تواشیح تدارک دیده شده است.
رجب‌پور تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه نشان دادن لایه‌های معنوی جامعه و ایجاد فضایی معنوی و شاد ویژه دخترانی است که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند و برای اولین بار روزه‌داری می‌کنند