تشکیل هیئت امنای بازارهای اصفهان برای مطالبه‌گر از دستگاه‌های اجرایی مسئول بسیج اصناف استان اصفهان با اشاره به تشکیل هیئت امنای بازارهای اصفهان گفت: هیئت امناهای بازار قرار است به عنوان مطالبه‌گر از دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، آتش‌نشانی، اداره مالیات و… برای کمک و هم‌افزایی به فعالیت اقتصادی بازار و… فعالیت داشته باشند. به گزارش […]

تشکیل هیئت امنای بازارهای اصفهان برای مطالبه‌گر از دستگاه‌های اجرایی

مسئول بسیج اصناف استان اصفهان با اشاره به تشکیل هیئت امنای بازارهای اصفهان گفت: هیئت امناهای بازار قرار است به عنوان مطالبه‌گر از دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، آتش‌نشانی، اداره مالیات و… برای کمک و هم‌افزایی به فعالیت اقتصادی بازار و… فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجید اصلانی در حاشیه‌ جلسه‌ معتمدین و موثرین بازار اصفهان گفت: امروز طرح هیئت امناهای بازار مورد بررسی قرار گرفت که قرار است در آینده نزدیک هیئت امنا‌های بازار تشکیل شود که این هیئت امناها در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بازار به عنوان بازوی هم‌افزا و همیار اصناف بازار تشکیل خواهد شد.

مسئول بسیج اصناف استان اصفهان افزود: هیئت امناهای بازار قرار است به عنوان مطالبه‌گر از دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، آتش‌نشانی، اداره مالیات و… برای کمک و هم‌افزایی به فعالیت اقتصادی بازار و… فعالیت داشته باشند و بتوانند فعالیت‌ اقتصادی خود را انجام دهد و به نوعی یک ساماندهی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را انجام دهند که در آینده نزدیک این هیئت امنا با انتخابات اعضای اصناف برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته از تندیس آبرومندان انقلاب اسلامی رونمایی شد که این نام برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است و قصد داریم در راستای برگزاری کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، کمیته‌ شهدای اصناف استان اصفهان را با نام آبرومندان انقلاب اسلامی فعال کنیم.

اصلانی گفت: مهمترین رسالتی که ما در حوزه اصناف دنبال می‌کنیم، هم‌افزایی و کمک به اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی است که در میز خدمت‌ها و کمیسیون‌ها و… به دنبال هم‌افزایی و تلاش هستیم تا مشکلات این قشر را تا جای ممکن حل کنیم.

مسئول بسیج اصناف استان اصفهان تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های فرهنگی که بسیج اصناف استان اصفهان درحال پیگیری آن است می‌توان به فعالیت گروه‌های جهادی در ایام اربعین اشاره کرد که طرحی با نام نذر آچار در دو ایستگاه پیاده‌روی اربعین و مرز مهران اتفاق افتاد که خدمات صنفی را به موکب‌ها و مردم ارائه می‌دادند و همچنین به موکب‌های موجود در مسیر خدمت‌رسانی می‌کردند.

وی عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌های بسیج اصناف می‌توان به اردوهای جهادی تخصصی اشاره کرد که در نقاط محروم هر شهرستان برگزار شده است.

اصلانی در پایان اذعان کرد: پیگیری برگزاری آموزش‌های فقه و بازار از دیگر فعالیت‌های این قشر بوده به طوری که در استان اصفهان درحال آموزش نزدیک به ۲۳ هزار نفر در این حوزه هستیم.