سران رژیم صهیونیستی درحالی به زعم خود از نظم و قدرتمندی ارتش این رژیم سخن می گوید که در تازه ترین رسوایی، تعدادی از نظامیان صهیونیست به اتهام تبانی با سارقان مهمات از یک پایگاه در منطقه اشغالی جولان بازداشت شده اند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، […]

سران رژیم صهیونیستی درحالی به زعم خود از نظم و قدرتمندی ارتش این رژیم سخن می گوید که در تازه ترین رسوایی، تعدادی از نظامیان صهیونیست به اتهام تبانی با سارقان مهمات از یک پایگاه در منطقه اشغالی جولان بازداشت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، واحد تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی معتقد است که نظامیان صهیونیست با سارقان پایگاه «تی‌زنوبار» ارتش این رژیم واقع در منطقه جولان اشغالی سوریه همکاری کرده اند.

پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تعدادی از افسران ارتش این رژیم را به خاطر مشارکت احتمالی در ربودن ۷۰ هزار گلوله و ۷۰ نارنجک از پایگاه نظامی یاد شده واقع در نزدیک شهر قصرین در منطقه جولان اشغالی بازداشت کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین شامگاه شنبه تعدادی از جوانان ۲۰ تا ۳۰ ساله از اعراب «بدون» مقیم شهر «توبا-زنقاریا» در شمال سرزمین های اشغالی را به اتهام مشارکت در این سرقت بازداشت کرد.

کمیته تحقیق پلیس رژیم صهیونیستی در حال بررسی این موضوع است که آیا نظامیان صهیونیست با سارقان در ربودن این مهمات تبانی کرده اند یا خیر.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نوشت: وزارت (جنگ) اسرائیل سال هاست که با موضوع سرقت مهمات و اسلحه در پایگاه های نظامی در سراسر منطقه به ویژه در صحرای نقب مواجه است و این سرقت ها اغلب توسط نظامیان و پیمانکاران غیرنظامی و از طریق تبانی بین آنها انجام می شود.

این رسانه صهیونیست، افتادن تسلیحات و مهمات ربوده شده به دست فلسطینیان ساکن کرانه باختری را نگرانی اصلی مقامات رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.