جمعی از نخبگان هنری شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای ساخت فیلم «عنکبوت مقدس» و تقدیر جشنواره کن از این فیلم موهن را به شدت محکوم کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار،در بیانیه انجمن هنری نخبگان شاهد و ایثارگر آمده است:مدعیان بی‌شرم احترام به فرهنگ‌ها بار دیگر به بهانه تولید […]

جمعی از نخبگان هنری شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای ساخت فیلم «عنکبوت مقدس» و تقدیر جشنواره کن از این فیلم موهن را به شدت محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار،
در بیانیه انجمن هنری نخبگان شاهد و ایثارگر آمده است:
مدعیان بی‌شرم احترام به فرهنگ‌ها بار دیگر به بهانه تولید یک اثر هنری به هتک و توهین ارزش‌های اسلامی پرداختند و مقدسات صدها میلیون مسلمان شیعه را با ناجوانمردانه‌ترین شیوه مورد حمله قرار دادند.

علاوه بر این ساخت فیلم بی‌ارزش عنکبوت مقدس که به اعتقادات شیعیان جهان توهین کرده مورد تمجید جشنواره کن قرار گرفته است که از ماهیت برگزاری این نوع جشنواره‌ها پرده بر می‌دارد.

انجمن هنری نخبگان شاهد و ایثارگر ضمن محکومیت ساخت این فیلم موهن و اقدام جشنواره مذکور در تقدیر از آن تأکید می‌کند
که سازندگان فیلم و گردانندگان جشنواره کن باید نسبت به جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها شیعه مسلمان در جهان پاسخگو بوده و نسبت به جبران این اقدام موهن گام‌های اساسی بردارند

هر چند اطمینان داریم این اقدامات سخیف ذره‌ای در کاستن از ارادت مسلمانان و شیعیان جهان و انسان‌های آزاده به ائمه اطهار (ع) این چشمه‌های جوشان سرشت پاک انسانی و چهره‌های درخشان تاریخ بشریت مؤثر نخواهد بود.