«إنَّ شَرّ وزرائک مَن کانَ لِلأشرار قَبلک وزیراً» پایگاه خبری شهید یاران در راستای افول فساد ستیزی دولت مردمی، رسالت رسانه ای خود را بر اساس مستندات موجود در جهت خدمت صادقانه و شعار دولت انقلابی را شفاف سازی می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی، باسلام […]

«إنَّ شَرّ وزرائک مَن کانَ لِلأشرار قَبلک وزیراً»

پایگاه خبری شهید یاران در راستای افول فساد ستیزی دولت مردمی، رسالت رسانه ای خود را بر اساس مستندات موجود در جهت خدمت صادقانه و شعار دولت انقلابی را شفاف سازی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی، باسلام و احترام ضمن خسته نباشید و تقدیر و تشکر فراوان از تلاش شبانه روزی حضرتعالی برای رفع مشکلات مردم به ویژه قشر مستضعف و دیدار لمس کردن درد و مشکلات مردم از نزدیک که در همان مسیر و آرمانهای شهیدان و شعارهای انقلاب ۵۷ است و روز به روز مردم را به نظام و انقلاب نزدیک تر خواهد کرد.

به عنوان ایرانی بر خود لازم دانستیم در کنار زحمات شبانه روزی بر حسب تکلیف شرعی در راستای شعار فساد ستیزی دولت مردمی، که یکی از مهم ترین ویژگی ها و دغدغه های اصلی حضرتعالی و مردم است، نکته ای را به سمع و نظرتان برسانیم.

طبق شنیده هایی که در فضای مجازی انتشار داده شده، در مجمع عمومی پتروشیمی شازند اظهارات مدیرعامل شرکت و قبل تر از آن نماینده محترم شهرستان بندر ماهشهر و امام خمینی(عضو کمیسیون انرژی ) در مجلس شورای اسلامی که هاب پتروشیمی انقلاب و کشور است، از وجود مافیا در صنعت پتروشیمی در دولت سیزدهم با ریاست حضرتعالی سخن گفته شد، دردی بر دل جوانان مومن و حزب اللهی فرو نشانده که آن را زیبنده دولت انقلابی و مردمی که سکان دارش، پرچم دار فساد ستیزی در حساس ترین برهه انقلاب، در قوه قضاییه برعهده داشت را نمی‌بینند و خواهان پیگیری و بررسی جدی آن هستیم.

در طول سنوات گذشته شخصیت و جایگاه جنابعالی درجهت رفع فساد ستیزی ذهن جوانان مومن و انقلابی با شعار ( ابراهیم بت شکن، بت فساد را بشکن) هک شده و با اشک شوق استقبال می‌کردند.

در همین راستا از حضرتعالی تقاضا داریم بصورت جدی دستور بازنگری در هیئت مدیره ها، مدیران عامل شرکت ها و هلدینگ های خصوصی که با استفاده از خلأ های قانونی راههای دور زدن و بریز بپاشها خلاف تاکیدات موکد حضرتعالی بعنوان مثال پتروشیمی مارون، از جیب سهام داران برای خود پیدا می‌کنند را بدهید و استفاده از جوانان انقلابی اصیل را در دستور کار متولیان و پستهای مدیریتی قرار دهید.

پایگاه خبری شهید یاران بر اساس رسالت، قوانین و تعهد کاری خود در راستای حفظ نام و یاد شهدا بر خود لازم می داند، در راستای مبارزه با فساد و شفاف سازی بدون هیچ خط قرمزی آمادگی خود را برای سوت زنی و همکاری با دستگاههای نظارتی و قضایی ضمن ارایه مستندات و رعایت قوانین و مقررات و شئونات اخلاقی و اسلامی پیگیری کند و در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی خدمت صادقانه با شعار و عملکرد (دولت سیزدهم_دولت انقلابی) جهت آگاهی بخش دقیق به هم وطنان عزیز اخبار مهم را بر اساس قوانین رسانه جمهوری اسلامی ایران انتشار دهد.