گروه مبارز فلسطینی نوظهور “عرین الاسود” در کرانه باختری رود اردن در پاسخ به پیام برخی مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر احتمال ترور اعضای آن توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مبارزان عرین الاسود از مرگ هراسی ندارند و این هشدارها آنها را در نبرد علیه اشغالگران متوقف نخواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری […]

گروه مبارز فلسطینی نوظهور “عرین الاسود” در کرانه باختری رود اردن در پاسخ به پیام برخی مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر احتمال ترور اعضای آن توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مبارزان عرین الاسود از مرگ هراسی ندارند و این هشدارها آنها را در نبرد علیه اشغالگران متوقف نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روزنامه صهیونیستی “اسرائیل الیوم”، برخی مسئولان ارشد امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین پیامی به گروه “عرین الاسود” ارسال کرده و هشدار داده اند که رژیم صهیونیستی آنها را یکی پس از دیگری به شهادت خواهد رساند.

در این پیام خطاب به گروه عرین الاسود آمده است: اگر به عملیات مسلحانه خود ادامه دهید، از بین خواهید رفت.

مسئولان ارشد امنیتی تشکیلات خودگردان به گروه عرین الاسود در این پیام افزودند: اعضای گروه شما در تیررس اسرائیل هستند و اگر اقدامات خود را متوقف نکنند، ترور خواهند شد.

روزنامه صهیونیستی نوشت که این پیام اخیرا از طریق مسئولان ارشد تشکیلات خودگردان به نمایندگان گروه عرین الاسود منتقل شده است.

در این پیام همچنین آمده است: اسرائیل از طریق پهپاد و یا ابزارهای دیگر شما را ترور خواهد کرد.

اما گروه عرین الاسود در پاسخ به این پیام تاکید کرد که هشدارها آنها را متوقف نخواهد کرد.

این گروه مبارز فلسطینی افزود: مرگ برای ما هیچ اهمیتی ندارد. هر فلسطینی امروز به هدفی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. مردم فلسطین به راحتی به دست ارتش رژیم صهیونیستی کشته می شوند؛ همانگونه که برای شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره روی داد.

این گروه همچنین تاکید کرد: ترجیح می دهیم که در میدان نبرد جان خود را نثار کنیم.

گروه مبارز فلسطینی “عرین الأسود” شنبه شب از مردم فلسطین در کرانه باختری خواست تا به صورت مستقیم با صهیونیست‌ها درگیر شده و با آنها مقابله کنند.

در بیانیه این گروه از ساکنان شهرک‌های فلسطینی نشین که در اطراف مسیر راهپیمایی شهرک نشینان صهیونیست‌ها قرار دارند خواسته شده تا راه را به روی این صهیونیست‌ها ببندند و مستقیم با آنها درگیر شده و مقابله کنند.

این گروه خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده است: نگران نباشید. به اذن خداوند، عرین الأسود (شیران بیشه) با شما و در میان شما هستند. آنان (صهیونیست‌ها) را محاصره کنید؛ زیرا هیچ راه فراری از دست ما و شما ندارند.

پیشتر گروه “عرین الأسود” اعلام کرده بود که این گروه تنها در طول یک شب ۵ عملیات علیه اهداف صهیونیستی انجام داده است.

شنبه شب رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک خودروی نظامیان صهیونیست در مرکز کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفته است.

سران رژیم صهیونیستی از بیش از سه ماه اخیر و به ویژه بعد از تجاوز نظامی سه روزه این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

با وجود همه این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری افزوده‌اند؛ به گونه‌ای که صدای بسیاری از رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست را درآورده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها ربوده است.