تجلیل از نخبه مهارتی ذوب آهن اصفهان مراسم تجلیل از فرزاد ایمانی نخبه مهارتی ذوب آهن اصفهان که همراه با کاروان نخبگان مهارتی ایران در مسابقات مهارت HI-TECH روسیه – یکاترینبورگ ۲۰۲۳، مدال نقره این مسابقات در رشته تراشکاری CNC را به خود اختصاص داد، در ذوب آهن اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

تجلیل از نخبه مهارتی ذوب آهن اصفهان

مراسم تجلیل از فرزاد ایمانی نخبه مهارتی ذوب آهن اصفهان که همراه با کاروان نخبگان مهارتی ایران در مسابقات مهارت HI-TECH روسیه – یکاترینبورگ ۲۰۲۳، مدال نقره این مسابقات در رشته تراشکاری CNC را به خود اختصاص داد، در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مراسم تجلیل از فرزاد ایمانی نخبه مهارتی ذوب آهن اصفهان که همراه با کاروان نخبگان مهارتی ایران در مسابقات مهارت HI-TECH روسیه – یکاترینبورگ ۲۰۲۳، مدال نقره این مسابقات در رشته تراشکاری CNC را به خود اختصاص داد، در محل یادمان شهدای گمنام شرکت ذوب آهن اصفهان و همراه با گلباران مزار شهدا برگزار شد.

در این مراسم، مسعود بابا خانی سرپرست مدیریت حوزه مدیر عامل و تعاملات منطقه ای، تعدادی از مدیران و کارکنان قسمت های مختلف، جمعی از همکاران کارگاه ۴۸ مدیریت نت مکانیک و خانواده فرزاد ایمانی حضور داشتند.

مسعود بابا خانی سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای شرکت، ضمن قدردانی از این تلاشگر نخبه ذوب آهنی، کسب مدال نقره مسابقات جهانی را به وی تبریک گفت و افزود: ذوب آهن اصفهان و صنعت فولاد کشور افتخارات بسیاری را در تاریخ پرافتخار خود کسب کرده اند که عمده آنها به دست این همکاران ماهر و توانمند صورت گرفته است.

فرزاد ایمانی در خصوص موفقیت خود در این مسابقات گفت: مسابقات مذکور در ۳۵ رشته‌ی تک و بهره‌ور محور با حضور بیش از هزار نفر رقابت کننده و کارشناس از یازده کشور جهان شامل کشورهایی مانند چین، هند، قرقیزستان، روسیه و بلاروس در شهر یکاترینبورگ روسیه از ۲۲ تا ۲۷ آبان ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مهارت روسیه با برنامه ریزی دقیق و در سطح بالایی برگزار شد، افزود: با توجه به موفقیت ها و افتخارات به دست آمده در مسابقات قبلی توسط سازمان المپیاد کشور برای شرکت در این مسابقه انتخاب و معرفی شدم. پس از آن با موافقت و همکاری ذوب آهن اصفهان و با گذراندن یک اردوی علمی ۸ روزه، موفق به حضور در این مسابقات شدم.

ایمانی، دارای کارشناسی رشته تکنولوژی ساخت و تولید است که در مهندسی نت مکانیک و کارگاه ۴۸ قسمت سی ان سی تراش ذوب آهن اصفهان مشغول به کار است.

وی دارای ۱۰ سال سابقه کار در این شغل بوده و دارای مدارک فنی مختلف از جمله مدرک استادکاری و مربیگری CNC تراش از ستاد تربیت مربی کشور، مدرک فنی حرفه ای CNC و برنامه نویسی و مدرک طراحی صنعتی اینونتور است.

ایمانی، در سال ۱۴۰۱ با توجه به اعزام تیم کارگری ذوب آهن اصفهان به دومین مسابقات ملی مهارت کارگری کرج و شرکت در رشته تراش CNC این مسابقات، برای دومین بار مفتخر به کسب مقام دوم کشوری و مدال نقره این رشته شده بود