مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ۱۵۱ اسناد و مستندات منتشر کرده در سامانه شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ۱۵۱ اسناد و مستندات منتشر کرده در سامانه شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان،

حجت الاسلام رضا کلاه کج با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، با ۱۵۱ اسناد و مستندات منتشر کرده در سامانه شفاف سازی، بالاترین اسناد منتشر شده را در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور دارد.

وی ادامه داد: همچنین این اداره کل در سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) با ۱ تعداد درخواست و پاسخ، بدون شکایت با ۱۰۰ درصد پاسخگویی در ۳۴ روز میانگین زمان پاسخگویی، آمار قابل قبولی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: افراد مختلف در سامانه سامد در خصوص فعالیت های مرتبط با این اداره کل شامل: فرهنگی هنری، مطبوعات، موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی، آموزشگاه های آزاد هنری، هنرهای تجسمی، نمایش و کانون های فرهنگی هنری مساجد سوالات خود را مطرح می کنند