پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران، سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) رابه عموم مردم ایران تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ متن پیام ایشان […]

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران، سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) رابه عموم مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ متن پیام ایشان بدین شرح است:
سی وچهارمین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران و خانواده های معظم و معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می­کنم.

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش در جهاد واقعی قدم بردارند.

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است.

بی شک نام این روز گره خورده است با نام آن بزرگ مرد عرصه حماسه و عرفان، و مهربانی حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران.

چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال پیر فرزانه ایست که آزادگی و استقامت را به ملت ایران آموخت و این کشور مصیبت زده را از چنگال استعمار جهانی نجات داد.

مقام معظم رهبری فرمودند:«امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه او زنده خواهد ماند. لذا بر همه آحاد جامعه واجب است اندیشه امام راحل را سرلوحه کار خود قرار داده و با همدلی در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و شکوفایی کشور عزیزمان تلاش نمایند.

یقینا ملت ایران یادوخاطره مقتدای خویش را همواره در ذهن و قلب خود به یادگار خواهند داشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

ابراهیم باصری: مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران