رئیس کل دادگستری استان کرمان از ورود ‌به مشکل سوخت در جنوب استان خبر داد و گفت: اعمال سیاست‌های مبارزه با قاچاق سوخت نباید منجر به تضییع حقوق مردم جنوب استان کرمان شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان از ورود ‌به مشکل سوخت در جنوب استان خبر داد و گفت: اعمال سیاست‌های مبارزه با قاچاق سوخت نباید منجر به تضییع حقوق مردم جنوب استان کرمان شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ،حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای مقابله با قاچاق سوخت نباید سیاست‌هایی را اعمال کنیم که برای مردم بومی منطقه مزاحمت‌هایی ایجاد شود، اظهار داشت: مردم این منطقه مانند همه مناطق دیگر، حقوقی دارند و آنها باید از سهمیه سوختی که دولت برای همه در نظر گرفته، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرکز استان موضوع قاچاق سوخت در کهنوج را بررسی خواهیم کرد، گفت: اگر در این ارتباط مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد شده باشد، برای رفع آنها اقدام می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: معتقدیم مبارزه با قاچاق سوخت باید با جدیت دنبال شود و در این ارتباط حقوق مردم نیز باید استیفا گردد.وی تاکید کرد: شهرستان کهنوج ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و معتقدم اگر این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد و همه مسئولان برای به روز رسانی و استفاده از این ظرفیت‌ها تلاش کنند، بسیاری از مشکلات مردم در حوزه‌های اقتصادی و سایر حوزه‌ها قابل حل است.

حمیدی با اشاره به وجود گلایه‌مندی‌هایی که در حوزه سوخت در شهرستان کهنوج وجود دارد، افزود: دستگاه قضایی در کنار مسئولان است تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: موضوع قاچاق سوخت بسیار مهم است و باید زمینه‌هایی که منجر به از دست رفتن این سرمایه‌های ملی می‌شود را از بین برد.