آغاز توزیع ۵۲۲ فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان با همکاری سپاه اهدا می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت […]

آغاز توزیع ۵۲۲ فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان با همکاری سپاه اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت شهرستان دیواندره عنوان کرد: این نهاد در جهت کمک به سنت حسنه ازدواج هر ساله اعتبارات وِیژه ای در نظر می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۵۵۴ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان اهدا شد، افزود: برنامه ریزی شده امسال ۱۲۰۰ فقره جهیزیه به مددجویان این نهاد اهدا شود.

طوسی تصریح کرد: امروز ۱۴ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دیواندره اهدا شد.

وی ادامه داد: امروز به صورت هم زمان در سراسر کشور ۲۰ هزار و ۳۱۳ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد و در قالب تفاهم نامه با سپاه اهدا شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: سهم استان کردستان از این تعداد جهیزیه ۵۲۲ فقره است.

کویستان عبدالحکیمی