چرخش چرخ های اقتصاد و اشتغال پایدار مرهون امنیت و آسایش در کشور است مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان ظهر امروز با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: چرخش چرخ های اقتصاد و […]

چرخش چرخ های اقتصاد و اشتغال پایدار مرهون امنیت و آسایش در کشور است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان ظهر امروز با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: چرخش چرخ های اقتصاد و اشتغال پایدار مرهون امنیت و آسایش در کشور است و می بایست قدردان نیرو های خدوم انتظامی باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرزاد پیشکاری در این دیدار که اعضای شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان نیز حضور داشتند با بیان اینکه اگر ما شاهد استقلال و خودکفایی در بسیاری از عرصه های گوناگون به ویژه عرصه اقتصادی کشور هستیم، مرهون امنیتی است که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی در کشور فراهم شده است، اظهار داشت: امنیت، سرمایه گزاری، اشتغال پایدار و ثبات اقتصادی را بدنبال خواهد داشت.

پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گستردگی خدمات وزارت کار به جامعه، به تشریح برنامه ها و اهداف وزارت کار و اداره کل کار کردستان پرداخت و با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از اقشار مختلف مردم در استان از خدمات وزارت کار بهره مند می شوند، گفت: ۲۲۰ هزار نفر در کردستان بصورت مستقیم بیمه خود را به صندوق تامین اجتماعی واریز می کنند که با احتساب همسر و یک فرزند، نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر در کردستان تحت پوشش خدمات وزارت کار هستند.

پیشکاری با اشاره به خدمات بهزیستی، فنی و حرفه ای، مدیریت درمان، سازمان بازنشستگی، بانک های رفاه و توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی و امید، تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به جامعه، اظهار داشت: هر کدام از این ادارات و سازمان ها وظیفه ای خطیر در جهت رفاه و آسایش جامعه بر عهده دارند که به بهترین نحو در این استان انجام وظیفه کرده و در حال خدمت رسانی به مخاطبین خود هستند.

پیشکاری در پایان سخنان خود با قدردانی از نیروی انتظامی برای حمایت همه جانبه از جامعه کار و تولید استان، گفت: نبود امنیت باعث بیکاری، مهاجرت و در نهایت افزایش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان نیز با اشاره به گستردگی وزارت کار، خدمت رسانی در این وزارتخانه را خدمتی مقدس خواند و با قدردانی از مدیر کل کار کردستان و اعضای شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان، گفت: کمترین تنش را در حوزه کارگری در استان داریم.

سردار آزادی تامل بیش از پیش نیروی انتظامی و اداره کل کار در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بویژه در محیط‌های کارگری را ضروری برشمرد و افزود: برای صیانت از نیروی کار و اشتغال آنان همواره در کنار اداره کل کار استان خواهیم بود.

✳ گفتنی است در پایان این دیدار لوح سپاس مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان به پاس خدمت رسانی شبانه روزی و ایجاد امنیت و آسایش در جامعه، اهداء شد.
کویستان عبدالحکیمی