نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران برای جدا کردن نسل جوان از انقلاب، در حال دست و پا زدن هستند و به هر دری می‌زنند تا بتوانند یک جوان را از اسلام و انقلاب اسلامی مأیوس کنند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران برای جدا کردن نسل جوان از انقلاب، در حال دست و پا زدن هستند و به هر دری می‌زنند تا بتوانند یک جوان را از اسلام و انقلاب اسلامی مأیوس کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان ،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار جمعی مسئولان و جهادگران شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اثرگذاری سرود «سلام فرمانده» اظهار داشت: دشمنان خارجی ما تلاش کردند تا به هر شکلی، از این سرود اشکال بگیرند و حتی برخی در داخل سخنانی را گفتند تا وانمود کنند که نسل جوان تعلقی به اسلام و انقلاب ندارد؛ درحالی‌که همه دیدند نسل جوان چگونه علاقه‌مندی خود را نشان داد.
وی افزود: دشمن دوست دارد که جوانانی که انقلاب را ندیده‌اند، علاقه‌ای به انقلاب نداشته باشند و یا بچه‌های انقلابی از انقلاب دست بکشند و از راه اسلام منحرف شوند بنابراین همه باید مراقب باشیم و تلاش کنیم تا با برنامه‌های فرهنگی جمع جوان انقلابی را دور هم جمع کنیم و آنان را از آسیب‌های موجود آگاه سازیم.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به ارزش کار جهادی تصریح کرد: اینکه جهادگران برای هم نوعان خودشان زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند، در حقیقت زندگی خود را زیبا می‌کنند و به خدا نزدیک می‌شوند و در حال عبادت هستند.
وی اضافه کرد: در حدیث داریم که زیباترین زندگی از آنِ کسی است که در کنار زندگی او، مشکلات دیگران حل شود.
آیت‌الله طباطبایی نژاد بیان کرد: بیش‌تر جهادگران افراد ثروتمندی نیست و آنچه در توان دارند را به میدان می‌آورند؛ آنان ثواب بیشتری نسبت به افراد ثروتمند می‌برند و کارشان ارزش بیش‌تری دارد.
سرهنگ حمیدرضا مجیری، فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات ۱۰۰ گروه جهادی در این شهرستان اظهار داشت: ۳۵۰ نفر در این گروه‌ها عضو هستند و در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی، کمک به محرومان، علمی، آموزشی، فرهنگی و غیره فعالیت می‌کنند.
وی گفت: ایجاد اشتغال برای ۲۰۵ نفر، ساخت ۲ مدرسه در پل‌دختر، توزیع ۲۳ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه، توزیع یک هزار بسته دانش‌آموزی و ۳۰ تبلت دانش‌آموزی، برپایی ۱۸ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۲۱ رزمایش سلامت محله محور از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین‌شهر در این جلسه گفت: امیدوار هستیم خیریه‌ها، آنچه را به مستضعفان ارائه می‌دهند را در سامانه‌های الکترونیکی و یکپارچه ثبت کنند تا خیران، عدالت محوری در توزیع را مشاهده کنند و بیش از پیش در کار خیر سهیم شوند.
وی با اشاره به حضور مربیان و مشاوران زبده در امر مشاوره ازدواج و طلاق عنوان کرد: با حضور طلاب متخصص، توانستیم دوره‌های تربیت مربی تحکیم خانواده را برگزار کنیم و هم‌اکنون ۳۰ مربی متخصص در این زمینه در شهرستان داریم؛ همچنین تلاش‌ها در عرصه کاهش طلاق در سال گذشته، منجر به کاهش ۱۶ درصدی طلاق در این شهرستان شود.
گفتنی است در این جلسه، به پاس تقدیر از فعالیت ها و اقدامات گروه های جهادی در عرصه های سلامت، فرهنگی و اجتماعی هدیه مقام معظم رهبری به قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان شاهین شهر و میمه اهدا شد.