عضو دفتر سیاسی حماس که به همراه هیئتی از این جنبش بعد از یک دهه به سوریه رفته است، گفت که محور مقاومت غیرقابل شکست شده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،«خلیل الحیه»، عضو دفتر سیاسی حماس که به همراه هیئتی از این جنبش به سوریه رفته است، گفت […]

عضو دفتر سیاسی حماس که به همراه هیئتی از این جنبش بعد از یک دهه به سوریه رفته است، گفت که محور مقاومت غیرقابل شکست شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،«خلیل الحیه»، عضو دفتر سیاسی حماس که به همراه هیئتی از این جنبش به سوریه رفته است، گفت که محور مقاومت غیرقابل شکست بوده و روح مقاومت روز به روز در اراضی سوریه تجدید می‌شود.خلیل الحیه با بیان اینکه دیدار با اسد صمیمی بود، گفت که رئیس جمهور سوریه برای ارائه همه حمایت به مردم فلسطین و مقاومت آن مصمم است و دیدار با رئیس جمهور بشار اسد دلیلی است بر این که روح مقاومت در امت در حال تجدید بوده و از اینجا به دشمن می‌گوییم که دیدار ما پاسخی به طرح‌ها و نقشه‌‌هایش است.

او گفت که دیدار با بشار اسد روز پرافتخاری بود و از امروز حضورمان در سوریه را از سر می‌گیریم و با این کشور در حمایت از مردم خود و ثبات در سوریه همکاری می‌کنیم.

الحیه با بیان اینکه حماس پرونده هرگونه پرونده فردی را می‌بندد، اظهار داشت که با رئیس جمهور سوریه به توافق رسیده است که پرونده گذشته را ببندند.