منابع عبری اعلام کردند که نشست فوق العاده مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از افزایش درگیری ها و وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری برگزار شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،ایتمار آیخنر خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت، صبح امروز(جمعه) علت نشست فوق العاده شب گذشته مقامات رژیم […]

منابع عبری اعلام کردند که نشست فوق العاده مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از افزایش درگیری ها و وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری مهر،ایتمار آیخنر خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت، صبح امروز(جمعه) علت نشست فوق العاده شب گذشته مقامات رژیم صهیونیستی را فاش کرد.

آیخنر با اشاره به اینکه در این نشست، بنی گانتز وزیر دفاع، نفتالی بنت نخست وزیر سابق و سایر مقامات رسمی و فرماندهان ارشد صهیونیستی از جمله آویو کوخاوی فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی شرکت داشتند، افزود: این نشست، به دلیل ترس از وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری برگزار شد.

منابع آگاه خاطرنشان کردند که این نشست بر روی روش‌ها و ابزارهایی متمرکز بود که باید فوراً فعال شوند تا ثبات امنیتی در مناطق مختلف کرانه باختری، پیش از وخیم تر شدن اوضاع ، برقرار شود.

گفتنی است، عملیات‌های مقاومتی در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری تشدید شده است، در این مدت ۴ عملیات تیراندازی و ۱۲ مورد درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری رخ داده است.

براساس آمارها از ابتدای سال ۲۰۲۲ در کل کرانه باختری ۷۲۰۰ عملیات مقاومتی از سوی فلسطینی ها انجام شده که نسبت به سال های گذشته آماری بی سابقه محسوب می شود.