رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود، به او توصیه کرد که بحران کنونی کشور و جنگ با روسیه را از طریق مذاکره حل کند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شامگاه چهارشنبه به‌صورت تلفنی با «ولودیمر زلنسکی» همتای اوکراینی خود گفتگو کرد. […]

رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود، به او توصیه کرد که بحران کنونی کشور و جنگ با روسیه را از طریق مذاکره حل کند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شامگاه چهارشنبه به‌صورت تلفنی با «ولودیمر زلنسکی» همتای اوکراینی خود گفتگو کرد.

دفتر ریاست جمهوری ترکیه با اعلام خبر این تماس تلفنی، گفت که اردوغان به زلنسکی توصیه کرده تا بحران کنونی کشور و جنگ با روسیه را از طریق مذاکره حل کند.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، در این بیانیه آمده است: «اردوغان با زلنسکی گفتگوی تلفنی انجام داد. در این گفتگو آخرین تحولات جنگ روسیه و اوکراین مورد بحث و بررسی قرار گرفت».

آنکارا می‌گوید که اردوغان در این تماس تلفنی به زلنسکی گفت که راهکار دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ اوکراین باید تحت هر شرایطی حفظ شود و آمادگی خود را برای کمک به توقف درگیری‌ها از طریق مذاکره ابراز کرد.