انتخاب عضو هیئت‌علمی دانشگاه اصفهان به‌عنوان پژوهشگر برتر کشور هم‌زمان با هفتهٔ پژوهش احمد عابدی عضو هیئت‌علمی گروه روان‌شناسی کودکان با نیازهای خاص دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه اصفهان جایزه پژوهشگر برتر کشور را دریافت کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل ازروابط عمومی دانشگاه اصفهان، هم‌زمان با هفتهٔ پژوهش در بیست […]

هم‌زمان با هفتهٔ پژوهش احمد عابدی عضو هیئت‌علمی گروه روان‌شناسی کودکان با نیازهای خاص دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه اصفهان جایزه پژوهشگر برتر کشور را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل ازروابط عمومی دانشگاه اصفهان، هم‌زمان با هفتهٔ پژوهش در بیست و چهارمین جشنوارهٔ تجلیل از پژوهشگران و نوآوران کشور، احمد عابدی عضو هیئت‌علمی گروه روان‌شناسی کودکان با نیازهای خاص دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه اصفهان جایزه پژوهشگر برتر کشور را از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد.

احمد عابدی عضو هیئت‌علمی گروه روان‌شناسی کودکان با نیازهای خاص دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه اصفهان بیش از ۳۲۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی دارد.

وی همچنین بیش از ۲۰ عنوان کتاب تألیف کرده است. همچنین طرح‌های پژوهشی متعدد مرتبط با مسائل آموزشی، حضور فعال در رسانه‌ها به‌منظور تبیین مسائل آموزشی، مشاوره در حیطه امور آموزشی و ارائه طرح‌های کلان ملی بخشی از دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی احمد عابدی است.

بیست‌وچهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و نوآوران برگزیده کشور در دانشگاه شهید بهشتی با حضور وزیر علوم آغاز به کار کرد.

در این مراسم فناوران و پژوهشگران برتر در بخش‌های «پژوهشگران برگزیده»، «فناوران»، «رؤسای دانشگاه‌ها»، «نشریات علمی» و «انجمن‌های علمی» تقدیر شدند