سرباز فراجا، ناجی کودک ۸ساله شد رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرباز وظیفه‌شناس فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن با از خودگذشتگی یک کودک هشت ساله را از مرگ حتمی نجات داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا الوندی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز ۲۵ […]

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرباز وظیفه‌شناس فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن با از خودگذشتگی یک کودک هشت ساله را از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا الوندی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز ۲۵ آذرماه سال جاری شهروندی در یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع آتش سوزی در منزلی واقع در یکی از محلات شهر داران از توابع شهرستان فریدن خبر داد که بلافاصله موضوع به کلانتری۱۱ این فرماندهی ارجاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این پیام مأموران واحد گشت این کلانتری به محل اعزام و مشاهده کردند طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه دچار حریق شده و خانمی با حالتی نگران و پریشان نیز مقابل در ایستاده و از مردم برای نجات کودکش که داخل منزل بود کمک می‌خواست.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: در این هنگام سرباز وظیفه‌شناس فراجا با از خودگذشتگی تمام چفیه‌ای که به همراه داشت را دور سروصورت خود بسته و به دل آتش زد و پسربچه هشت ساله را به آغوش کشیده و به‌صورت صحیح‌وسالم از درون آتش خانه به بیرون کشید.

الوندی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه احتمال انفجار و گسترده شدن حریق وجود داشت مأموران بلافاصله شیر اصلی گاز و کنتور برق را قطع کرده و در ادامه این مأمور وظیفه‌شناس با استفاده از کپسول اطفاء حریقی که داخل خودروی واحد گشت بود آتش منزل را تا قبل از آمدن نیروهای آتش‌نشانی به طور کامل خاموش کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به تشویق مردم حاضردرصحنه از اقدام شجاعانه مأمور وظیفه‌شناس فراجا گفت: نیروهای آتش‌نشانی نیز پس از حضور در محل از اقدام سریع، به‌موقع و بهنگام مأموران پلیس در اطفاء حریق منزل مذکور قدردانی کردند.

الوندی در خاتمه ضمن قدردانی از این سرباز وظیفه‌شناس گفت: مأموران فراجا هر لحظه آماده کمک و خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و از هیچ تلاش و کوششی در راه تأمین امنیت و آرامش مردم حتی نثارکردن جان خود دریغ نمی‌کنند و فرماندهی انتظامی کشور به وجود چنین نیروهایی که در شرایط بحرانی نجات جان دیگران را به جان خود ترجیح می‌دهند افتخار کرده و به خود می‌بالد