تضعیف جایگاه رهبری انقلاب هدف اصلی دشمن است/ عده‌ای بجای خدامحوری، کدخدامحور هستند فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمن در ۴۴ سال اخیر راه به جایی نبرده، گفت: دشمن در این ۴۴ سال دشمنی و هجمه علیه انقلاب اسلامی نتوانست کاری انجام بدهد یقیناً ۴۴ سال دیگر هم نخواهد نتوانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

تضعیف جایگاه رهبری انقلاب هدف اصلی دشمن است/ عده‌ای بجای خدامحوری، کدخدامحور هستند

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمن در ۴۴ سال اخیر راه به جایی نبرده، گفت: دشمن در این ۴۴ سال دشمنی و هجمه علیه انقلاب اسلامی نتوانست کاری انجام بدهد یقیناً ۴۴ سال دیگر هم نخواهد نتوانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمدرضا رادان در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان در مصلی رشت، اظهار کرد: هم رزمی و هم نوایی با شهدا مایه افتخار نظام اسلامی است و هر کس در این مسیر قدم بردارد سعادتمند می‌شود.

وی با اشاره به یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی و ۸ هزار شهید استان گیلان، افزود: برگزاری یادواره شهدا رویش اثرگذار و جامعه ساز انقلاب اسلامی است.

فرمانده فراجا به تشریح اثرگذاری شهدا در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و فردی پرداخت و بیان کرد: فرهنگ و گفتمان شهدا گره گشای بسیاری از مشکلات و مسائل خواهد بود به شرطی به آن اعتقاد راسخ داشته باشیم.

سردار رادان با اشاره به فخر آفرینی گیلانی‌ها در عرصه‌های مختلف شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون، اضافه کرد: مردم گیلان در عرصه‌های مختلف مایه فخر و مباهات بوده و هستند.

وی با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید استان گیلان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، افزود: تاریخ گیلان سلسله وار در مسیر شهادت، عزتمندی، اقتدارافرینی و رشادت حرکت می‌کند.

فرمانده فراجا با اشاره به کینه توزی ها و فشارهای همه جانبه دشمن علیه نظام اسلامی در این ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب، بیان کرد: دشمن با این همه هجمه وحشیانه و ناجوانمردانه در این ۴۴ سال، نتوانست به اهداف شومش برسد.

سردار رادان با بیان اینکه انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی، شهدایی و الهی دارد، گفت: پشتوانه معنوی، اعتقادی و مردمی انقلاب اسلامی سپر بلای تمام مشکلات و چالش‌های همه جانبه دشمن علیه نظام شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در ۴۴ سال اخیر راه به جایی نبرده است، افزود: در این ۴۴ سال دشمنی و هجمه علیه انقلاب اسلامی نتوانست کاری انجام بدهد یقیناً ۴۴ سال دیگر هم نخواهد نتوانست.

فرمانده فراجا با بیان اینکه گنجینه انقلاب اسلامی از بین رفتنی نیست، گفت: اثر وجودی شهدا و مکتب شهدایی مانع از شکست و ضربه خوردن انقلاب اسلامی شده است.

سردار رادان با بیان اینکه فرهنگ شهدای انقلاب اسلامی نشأت گرفته از شهدای کربلا و عاشورای حسینی است، تصریح کرد: فرهنگ عاشورایی شهدای انقلاب اسلامی اجازه خدشه دار شده به این نظام را نخواهد داد و تضمین کننده امنیت و آسایش کشور است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خط قرمز شهدا است، افزود: شهدا به ولی فقیه و رهبری اقتدا کردند و حریم ولایت خط قرمز شهدا است و باید به تبعیت از شهدا، پیرو این تفکر باشیم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه سیره اخلاقی شهدا سرنوشت ساز و آینده ساز است، گفت: پاسداری از راه انقلاب و رهبری مطالبه مهم و جدی شهدا است.

سردار رادان با تصریح بر اینکه مسیر و جریان شهدا استمرار، دوام و قوام انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: قدم گذاری در مسیر شهدا یک سبک زندگی است و باید این فرهنگ در جامعه الگوسازی شود.

وی با بیان اینکه تضعیف جایگاه رهبری انقلاب هدف اصلی دشمن است، افزود: دشمن بی رحمانه به رهبری و ولایت فقیه حمله کرده است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه عده‌ای کدخدامحور هستند تا خدامحور، گفت: روحیه شهدا خدامحوری و خداباوری است نه کدخدا محوری و تفکر شهدا، حقیر کردن و نمایش حقیرانه و ذلیلانه از دشمن است.