سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی گلایه زائران از کمبود وسایل نقلیه به سمت نجف با حضور در پایانه مرزی عراق با مقامات عراقی گفت گو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان: در پی گلایه زائران از […]

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی گلایه زائران از کمبود وسایل نقلیه به سمت نجف با حضور در پایانه مرزی عراق با مقامات عراقی گفت گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان: در پی گلایه زائران از کمبود وسایل نقلیه به سمت نجف با حضور در پایانه مرزی عراق در گفتگو با مقامات عراقی؛ اظهار داشت: لازم است که زائران حسینی زیر قیمت کرایه ۸۰۰ هزار تومان وارد نجف شوند و مشکل ماشین حل شود.

وی افزود: ۱۰ هزار نفر امروز وارد مرز باشماق شده اند و افرادی هم در عراق هستند که آماده حرکت می باشند اما لازم است که توسط عراق کارهای مربوطه انجام شود تا زائرین راحت بتوانند وارد سلیمانیه و نجف شوند.

فرمانده سپاه بیت المقدس ادامه داد: طبق پیش بینی ها امروز ۲۰ هزار نفر وارد مرز باشماق می شوند که لازم است با برطرف شدن مشکلات شاهد معطلی زوار نباشیم.

محمد طاهر رشید، مدیر مرز بین المللی مرز باشماق نیز در این نشست اظهار داشت: پنج هزار و ۶۸۶ نفر زائر از طرف خاک عراق وارد اقلیم شده اند و سعی ما این است که ۴۰ اتوبوس برای امروز، زائرین را وارد نجف کنند و تعداد اتوبوس ها را برای انتقال زائرین افزایش دهیم.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان