همزمان با ورود نمایندگان به مجلس عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور منطقه سبز بغداد مورد حمله موشکی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، رسانه های عراق به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که امروز پنجشنبه همزمان با ورود نمایندگان برای شرکت در جلسه انتخاب رئیس جمهور تعدادی موشک در مجاورت […]

همزمان با ورود نمایندگان به مجلس عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور منطقه سبز بغداد مورد حمله موشکی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، رسانه های عراق به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که امروز پنجشنبه همزمان با ورود نمایندگان برای شرکت در جلسه انتخاب رئیس جمهور تعدادی موشک در مجاورت مجلس نمایندگان عراق سقوط کرد.

خبرگزاری المعلومه عراق به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که تعدادی موشک از مبداء نامعلومی به سمت مجلس شلیک شد اما این حمله تلفات انسانی در پی نداشت.

شبکه السومریه نیز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که امروز پنجشنبه منطقه سبز بغداد همزمان با برگزاری جلسه انتخابات ریاست جمهوری با چندین موشک هدف قرار گرفت.

این منبع به السومریه گفت: تعداد چهار فروند موشک در نزدیکی دبیرخانه شورای وزیران(هیات دولت) و دروازه ورودی مجلس اصابت کرد که بر اساس آمار اولیه دو نفر مجروح شدند.

پیشتر نیز یک منبع امنیتی به این خبرگزاری گفته بود که آژیرهای خطر در داخل منطقه سبز بغداد به صدا در آمده است.

خبرگزاری رسمی اردن (پترا) نیز به نقل از منابع آگاه از حمله موشکی به منطقه سبز بغداد در روز پنجشنبه و مجروح شدن دو نفر خبر داد.

پس از فراز و نشیب های طولانی در روند انتخابات عراق مجلس این کشور برای انتخاب رئیس جمهور بعد از ظهر امروز تشکیل جلسه می دهد.