منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به مناطقی در جنین واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از پایگاه خبری معا فلسطین، نظامیان صهیونیست به روستای زبوبا در جنین یورش بردند. بر اساس این گزارش، حضور نظامیان صهیونیست در غرب جنین و مناطق اطراف از جمله روستاهای […]

منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به مناطقی در جنین واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از پایگاه خبری معا فلسطین، نظامیان صهیونیست به روستای زبوبا در جنین یورش بردند.

بر اساس این گزارش، حضور نظامیان صهیونیست در غرب جنین و مناطق اطراف از جمله روستاهای الیامون، کفر دان، عانین، الطیبه و رمانه سنگین گزارش شده است.

این در حالی است که روز جمعه درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در کرانه باختری گزارش شده است.

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۷۸ نفر از فلسطینیان در درگیری با نظامیان رژیم اشغالگر در مناطق مختلف شهر نابلس در کرانه باختری خبر داد.

هلال احمر فلسطین بامداد جمعه هم از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری خبر داد.

نظامیان صهیونیست چهارشنبه شب نیز یک جوان فلسطینی به نام «عدی التمیمی» را در شرق قدس اشغالی به شهادت رساندند.

«عدی التمیمی» عامل عملیات ۱۰ روز پیش در مرکز ایست و بازرسی «شعفاط» است که منجر به کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر شده بود.

افزایش مبارزه مسلحانه گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه در دو شهر نابلس و جنین که اسطوره مقاومت در کرانه باختری به شمار می‌روند، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران کرده است، چرا که آنها پیش از این فقط نگران مقاومت غزه بودند ولی این روزها مقاومت کرانه باختری به چالش بزرگی برای سران رژیم صهیونیستی تبدیل شده که با بی ثباتی سیاسی در درون سرزمین‌های اشغالی روبه روست.